Ny tv

Fick för mig i veckan att jag skulle ändra om i vardagsrummet. Så igår när jag lämnat L så ringde jag en kompis som kom hit och hjälpte mig flytta runt möblerna. Det blev himla bra. Men så kom jag att tänka på att L:s x-box hade ju varit bra om han hade den på sitt rum istället för i v-rummet. Så jag tog in det där och flyttade in den tv jag hade i mitt sovrum. Tänkte att det får bli en tillfällig lösning. Den blev ytterst tillfällig för det gick inte att koppla in x-boxen i den tv :( Jaja efter en hel del funderande så tänkte jag idag nä jag köper väll en tv til honom då men ångrade mig. Har alltid beslutsångest när det finns olika val. Men en ny tv blev det, dock inte till honom utan till v-rummet. Så nu står här en fin plattv i mitt v-rum och L har fått in den vi där hade på sitt rum och där kan man koppla in x-boxen för det har den ju varit sen han fick den för 3 år sen. Så nu kan han och kompisarna spela x-box så det stänker om det och jag kan njuta framför min nya fina tv :). Så ja det blev bra till slut och jag tror att när L kommer hem i em så blir han glad, för detta har han ingen aning om hihihi. Oh vad det är roligt att överraska någon hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0