Tråkigt

Igår så snöade det och alla var ute och röjde i snön och njöt av att det äntligen var lite vinter här nere i Skåne och idag ja då är det riktigt tråkigt höstväder med regn regn regn. L påbörjade en igloo i går men den har nästan smält bort nu så vi får nog sova inne i natt med :) Nä så idag blir det til att stoppa ner resten av julpyntet i sina lådor och på söndag åker adventsstakarna ner sen är julen bortrensad helt hos oss för denna gången. 

Jag måste köpa mig en almanacka med sån man har på väggen. Tror inte jag har lyckats köpa en sån innan det nya året har börjat på väldigt många år "suck" när L var liten beställde jag en sån med bilder på honom i och då fick jag ju den innan men sen blev det inte att jag gjorde det och då köper jag en i januari när ungefär halva  månden har gått. Jaja bara den blir köpt så får vi vara glada för det ska se om jag hittar en idag när vi ändå måste iväg och handla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0