Surig

Det har L varit hela dagen så fort det inte gått som han har velat har det skrikits, gråtits och slagits idörrar.

Min bror kom hit vid 10 med frallor så vi började med att äta en god frallefrukost. Sen blev det att alla 3 spelade worms på L:s data och sen wiiade vi lite. Min bror var en av dem som var med på den julklappen till L så han var ju tvungen att testa sporterna han med. Min bror åker till Kalmar i morgon och ska plugga så han fick ju testa nu annars får han ju vänta till sommaren och då hinner ju jag och L bli jätteduktiga ju hihihi. Vi hann med en liten lussebullefika också innan min bror var tvungen att åka så han skulle hinna göra det han skulle innan han åker i morgon.

Och det var under denna tiden som L var rent upp och ner mycket tårar och tandagnissel. Jag har 3 bröder och den som var hos oss idag är favoriten så L blir så uppspelt och kan inte sitta still och så fort det gick emot honom blev han vansinig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0