OJ

vad man hinner mycket när man måste gå upp tidigare än vad man gjort de senaste veckorna hihi.  

Hade en läkartid 08,30 och innan dess har jag inte gått upp ur sängen dessa semesterveckor hihi men det var ju bara att lurva iväg och göra det som göras skulle Ler  

Efter läkaren körde jag och köpte frallebullar som vi mumsade i oss till frukost gott.  

Sen var det tid för granen att säga adjö till oss för denna gången. Trots att den har fått vatten som den ska så såg den inte alltför glad ut nu längre så vi klädde av den och kasta ut den. Nu känns det som vår när man tagit bort granen det blev så ljust i v-rummet kan ju bero på att granen stod framför ett fönster ju hihi.  

Efter det var det bara att klä på sig sina varma kläder för då ville L gå till pulkabaken och jag var inte sen med att följa med. Snön som kom häromkvällen smälte bort men när jag skulle kasta ut granen hade det börjat snöa igen Ler   Mamma pulkadragaren ;)  

L träffade på 2 klasskamrater på backen  

Nya sättet att åka skidor hihi  

En snöängel utanför vår tomt gjorde L, sen cyklade brevbäraren över den Ledsen

Och nu när klockan knappt är 14.00 så ska jag nog ta och spela lite dataspel med L. Det är ju många timmar kvar att göra något av och det som måste plockas undan hinner jag med att ta sen hihi

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Sv: Tack så jättemycket =)

2009-01-08 @ 14:40:15
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0