Melodifestival med Scotts & Robomemo

Ja jag kommer hålla på dem ikväll Scotts alltså jag tyckte de skulle vinna dansbandskampen men en hedrande 2:a plats är ju inte så dumt det heller. Sen brukar ju det vara så att 2:oran klarar sig bättre än 1:orna. Det kommer säkert vara fler bra låtar men jag gillar Scotts så de får bli mitt ena val det är ju 2 som ska gå vidare så jag kan ju hitta en favvo till :)



Veckan som gått fick L börja med Robomemo. Det är arbetsminnesträning och han skulle inte fått börja med det förrän tidigast till hösten men den specpedagog som L har lyckad övertala rektorn så L började redan nu. Kanon tycker jag äntligen händer det nåt. Men den nya specped, som har tagit över den som slutade gillar L inte rikigt. L har 2 specped som har han ungefär 50-50. Det jag har fått berättat för mig är inte heller positivt för jag har ju då inte fått träffa den som ska hjälpa mitt barn i skolan utan jag har nu själv begärt ett möte. Förstår inte hur rektorena tänker jag som förälder till ett barn med speciella behov kanske måste träffa de som ska ha hand om  mitt barn men nä så tänker dem inte typiskt dumma rektorer på skolan L går. Hade det inte varit för att klassen är helt underbar hade jag bytat skola för länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0