Konstigt

När jag körde hem från jobb idag så såg jag en kille som väntade på bussen. Inget konstigt med det men här i Skåne har vi inte vanlig vinter utan vi har en råkall vind som gör ont i huden och ingen snö härligt eller hur.

Den här killen hade en väldigt stor ring i näsan en sån där tjurring eller vad man kallar det och eftersom jag såg den när  jag körde förbi kan ni ju förstå att det inte var den minsta sorten han valt. Min fråga är blir inte sån metall kall och gör inte det väldigt ont i näsan då??

Nu vet ni att jag inte har några såna ringar hihi och skulle inte få för mig i heller inte min stil direkt. Jaja bara en reflektion när jag körde hem från jobb idag. Hoppas han inte hade allt för ont i näsan när han kom in i varma bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0