Hemma

Nu har jag fått hem min son igen och det hade varit en någorlunda vistelse hos morfar men det har kommit fram både det ena och det andra nu efter ett par dagar. Min pappa tycker att vad, hur, när, var jag än gör saker så är det fel och dessa fel är han väldigt noga med att berätta för min son. Nu berättar min son dessa saker för mig och jag frågade honom idag om han någongång säger att jag/vi gör något bra. Då blev L tyst och sa efter en stund Nä det gör han aldrig. Så nu har jag bestämt att L kommer inte att få sova där fler gånger utan ska han vara där är det ett par timmar och inte mer.

Saker som kan vara fel det är lite olika från gång till gång: hur/när vi äter, hur jag tvättar, sovtider, storleken på L:s kläder, och den mest återkommande som har gjort mig superledsen flera gånger att jag behandlar L som en bebis. L blir 10 år om ca 1 1/2 månad det går inte att behandla han som en bebis. Det finns hur mycket till som helst men då hade jag fått sitta här hela natten.

Nä nu ska jag sluta tänka på min taskiga pappa för det tycker jag att han är och tänka på idag när var och bowlade L vann dock inte med mycket men han vann :( för mig hihihi
Vi kör ganska lik still hihi men roligt vad det iallafall. Jag och  min "bebis" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0