Helg

Äntligen helg denna veckan har varit lite jobbig psykisk faktiskt.

Har inte lyckats ringa den förra skolpsykologen än har haft lite för mycket att göra på jobb och det är ju då jag måste ringa eftersom han jobbar samma tider som jag. Men på måndag då jäklar måste jag ringa får ta mig de minuterna.

Fick ett mail från rektorn dagen efter. För ett tag sen maila jag henne för jag tyckte det var för dåligt att jag inte fick veta att L skulle ha en annan pedagog en dag och det fick jag veta av L kvällen innan. Nu var det ganska mycket sjukdomar bland lärarna på skolan redan på mån och tis men som sagt mailet fick jag ons med att det var lite personal och att L fick vara i klassen och att fröken fick anpassa dagen lite efter honom. För den enda som skulle kunna hoppa in och hjälpa till var hon själv, rektorn alltså, men hon var ju redan tvungen att rycka in som vaktmästare och expedition. Stackarn.

Ja vi får väll se hur detta artar sig. I helgen ska jag iallafall inte tänka på den dumma skolan en enda gång utan vi ska åka till en djurpark på söndag och imorgon vet jag inte än vi får se vad som händer. Det blir vad det blir.

Trevlig helg alla som tittar in här hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0