Hämtad

Ja då var L hämtad tror det gick på ca 5 min om ens så lång tid. Det är lite konstigt här kör morfar med fru lite mer än 1 timme och stannar i knappt 5 min för att sen köra samma sträcka tillbaka. Och pratade pappa med mig njä inte mycket jag sa det finns hostmedecin L har krupphosta han får det när han blir förkyld så för att kunna sova kan ju det vara bra med lite hostmedecin. Jaja sa pappa det går nog ändå. ??? tänkte jag kan inte L få sova så gott det går det är jobbigt att hosta sig igenom nätterna hmm hur tänker karln. Sen sa jag här är hans ADHD medecin ge bara burken till L han vet vad han ska ta själv. Ja för jag vet inte säger pappa och nä det förstår jag men jag sa ju inte att han skulle ha koll vad som skulle tas det vet L själv jag sa bara ge burken till honom. ??? tänkte jag igen lyssna du inte på vad jag sa eller.

Pappa ringde imorse med och frågade mig ja hur blir det med hämtningen blir det tisdag eller. Jag svarade ja det blir det jag kommer vid ca 16 tiden. Jaja sa pappa. ??? tänkte jag då med kunde han inte fråga det när han hämtar L eller det är bara jag som tycker det?? Märklig man jag tror han hade hoppats att det var L som svarade så han kunde säga till honom att det skulle bli på ons istället. Tji fick han eftersom jag stod närmast telefonen när han ringde.

Nä nu ska jag jobba lite så jag kommer ifrån jobb i tid på tisdag. Tog med mig jobb hem för att kunna sluta lite tidigare så jag kan köra och hämta min prins. Som dock var glad när morfar kom idag men vi får väll se när han kommer hem hur det har varit.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Kul att du frågade. Kan skriva ett inlägg om det, blir lite långt att skriva i en kommentar :)



Ha de gott!

2009-02-15 @ 18:27:57
URL: http://lolloracing.blogg.se/
Postat av: Lollo

:) Bara kul att folk gillar att man skriver. Ska bli mer om min ADHD framöver. Kul att L har lätt för att lära! Något jag önskar jag hade. Ibland känns det som man måste ursäkta sig själv för man känner sig dum. Så borde det INTE vara, men så är det.. Hmm..



Ha de gott!

2009-02-15 @ 20:24:34
URL: http://lolloracing.blogg.se/
Postat av: 3 barns mamman

Min son fick sin diagnos feb 08.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0