Möbler

Ja det är vad vår söndag har innehållit. Jag har köpt ett nytt soffbord, en tvbänk och en skänk och senare i veckan ska jag hämta ett vitrinskåp också och allt detta ska få plats i mitt v-rum. Har sparat ganska länge för att ha råd att byta ut allt jag har i v-rummet och idag hittade jag allt utom soffa och matta på Jysk av alla ställe hihi. Jag har varit runt på alla  tänkabara möbelaffärer men inte hittat mer än kanske ett soffbord och då har jag inte hittat de andra grejorna jag ville ha så att det matchade varandra och det vill jag eftersom de ska vara i samma rum. Så då tänkte jag ah vi kör in på Jysk och tittar och jag hittar nästan precis det jag vill ha medetsamma vi kommer in. Så det har blivit 2 runder dit idag fick inte hem allt på en gång. Så tvbänken är ihopmonterad nu och soffbordet har 3 ben det 4:e var inte helt så jag får de senare i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0