Godis

Handlade bråket med en kompis om idag. L hade blivit tillfrågad om han ville ha godis men hade smakat av det igår och tyckte inte om det så han ville inte ha något idag. Det han tycket var dumt var att kompisen åt av det fast L inte åt av det. Så L blev sur och gick hem och var urförbannad på kompisen. Jag fick förklara för honom att så kan man inte göra hade L inte blivit tillfrågad så kan jag förstå honom men inte nu. Jag och L har bestämt att under 2009 ska vi inte äta godis så jag frågade honom, om vi var någonstans där det bjöds på godis ska ingen få äta av det då bara för att vi inte äter godis??? Nä så kunde man ju inte säga höll han med om. Så L bad om ursäkt och nu leker de som om inget hänt. Det är så lustigt det där med bråk ibland  :). Jaja knappt 9 timmar sen är det 365 dagars godisförbud får nog ta en bit nu och njuta ordentligt.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0